1.Vybral jsem si platbu bankovním převodem, kde najdu číslo bankovního účtu?

 Pokud jste při Vaší objednávce zadali platbu předem, tak prosím čekejte na podklady k platbě, které Vám budou teprve zaslány po fyzickém zpracování Vaší objednávky a to z důvodu, abyste nezaplatili za zboží, např. které čeká na naskladnění nebo třeba bude naskladněno v  průběhu několika málo dní. Ihned po fyzickém naskladnění této objednávky Vám budou odeslány podklady k platbě předem. Nikdy nebereme peníze za zboží aniž by zboží nebylo fyzicky pro Vás připraveno k odběru popř. k expedici.

  Po zpracování Vaší objednávky Vám údaje potřebné k platbě zašleme (v pracovních dnech obvykle ihned, nebo do několika málo minut). 99% zboží máme skladem, zásilky odesíláme každý den přes Českou poštu, nebo PPL.

 K úhradě nepřijímáme žádné platební ani kreditní karty. Pokud máte zboží objednáno dobírkou přes PPL popř. Českou poštu tak je úhrada možná pouze v hotovosti při převzetí zboží od kurýra České pošty, nebo PPL..

2. Jaká je cena dopravy v České Republice, jak dlouho trvá odeslání zboží ?

 Zboží se odesílá každý den přes společnost PPL, nebo Českou postu. 99% zboží je skladem ihned k odběru !!!

Při zaslání Českou poštou platíte částku od 79,- Kč za zásilku, při dopravě kurýrem PPL zaplatíte od 80,- Kč     Přesnou cenu uvidíte při kompletaci nákupního košíku ještě před dokončením objednávky.

Při dopravě přes PPL si můžete zvolit i večerní dovoz ( pouze ve větších městech, která tuto službu podporují) , zboží přivezou přímo k Vám domů a před příjezdem Vás budou kontaktovat..

3. Zasíláte i na Slovensko? Kolik stojí doprava?

 Zboží zasíláme přes Českou poštu, nebo přepravní společnost DHL. Pokud jste plátci DPH a pošlete na náš email Vaši daňovou registraci tak v tom případě Vám může být zboží účtováno bez DPH. Platba může být na náš bankovní účet vedený na Slovensku v €, tzn. neplatíte žádné poplatky.

4. Co když nebudu se zakoupeným výrobkem spokojen?

Zákazník při koupi zboží na internetu na základě zákona č. 367/2000, má právo od koupě odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží - podrobnosti popsány v "Obchodní podmínky"

V takové případě nám toto sdělte emailem na adresu info@daganet.cz , přiložite prosím okopírovaný nákupní doklad a zda vracíte celou objednávku, nebo jen část. Nezapomeňte napsat číslo účtu pro vrácení Vaší platby.

Zboží pečlivě zabalte, a zašlete nám jej zpět na adresu :

Daganet s.r.o., areál ZD kelečsko a.s., 756 43 Kelč 269

doporučeně (nikoliv na dobírku) Je nutné, aby zboží bylo kompletní, včetně dokumentace a ve stavu, jakém jste je obdrželi ( nepoškozené, včetně obalu) . Zboží doporučujeme pojistit.

5. Kdy a kde můžu zboží vyzvednout osobně?

Zboží je možno vyzvednout na naší kamenné poboččce v Olomouci na adrese areál ZD Kelečsko a.s., 756 43 Kelč 266,  tel. +420 603 713240 popř. pevná linka : +420 581 002670

6. Nenašel jsem zboží, které potřebuji

  Napište nám prosím email na požadavek a zjistíme Vám obratem jaké jsou možnosti a kdy Vám zboží můžeme připravit k expedici. Importujeme  z celého světa.

7. Viděl jsem lepší cenu než máte Vy v obchodě.

Nejlepší cena v ČR - napište nám na email : info@daganet.cz a dohodneme s Vámi lepší cenu a pokusíme se být ještě lepší než ostatní.

Pokud najdete v jiném obchodě v ČR lepší cenu, a pokud je uvedené zboží skladem ihned k odběru stejně jako u nás, tak Vám dokážeme nabídnout třeba i lepší cenu. Je spousta e-shopů, které uvádí zboží skladem, ale pečlivě si prostudujte obchodní podmínky, kde je mnohdy uvedeno, že na odeslání zboží je 30 dnů, ze kterých bývá i 60 dnů a více.

8. Zboží nejde vložit do košíku

U produktu , kde nyní není známá dostupnost a datum naskladnění tak je zašedlé políčko košíku a toto nelze nyní vložit do Vaší objednávky.

9. Reklamace

adresa pro zaslání příp. reklamací je : 

Daganet s.r.o.
areál ZD Kelečsko a.s.

756 43 Kelč 269

zašlete prosím spolu s popisem závady a s kopíí nákupního dokladu.


Kdo je online?

  • Počet návštěvníků online: 4

Košík

0 ks zboží 0 Kč

Do košíkuK pokladně

Výrobci

Výrobci

Přihlášení